En sen torsdagskväll i september...

Blev väldigt sen bloggning idag, borde sova nu egentligen för att inte vara folkilsken imorgon bitti haha! Har haft en ganska så bra dag idag iallafall. Hade skolfoto idag, och fick sitta ner för första gången under alla mina skolår (!!!). Tror dock inte det blev så bra, men det hoppas jag porträttet blev. De är så kul att ha och kolla tillbaka på när man blir äldre, och om man får barn kan man visa dom korten. Sedan så skulle vi ta "ploj"-foto också, alltså vi fick göra vad vi ville (men inte tillsammans med någon) och det gick nog käpprätt åt helvete, haha han fick mig att head-banga... Men utfallskortet kanske blev bra, får hoppas på det!
 
Efter skolan följde jag med naturarna till resebyrån och bokade studentresa. Så den 3:e juni flyger vi till Ayia Napa, hur bra, hur kul?! Fick dock inte tag på ett flyg/resa ifrån Örebro utan vi ska ta oss till Norrköping! Men det löser vi nog!
 
Har även hunnit med stallet och gymmet idag. Tyckte mitt ryggpass gick grymt bra. Gjorde dessutom armhävningarna för dagen + dom från igår som jag så duktigt glömde fastän jag tänkte på dem. Jaja, jag gjorde massa knäarmhävningar igår och det är ju den sammanlagda mängden ej-fusk-armhävningar som räknas också tycker jag!
 
Dagens träningsmeny
 
- Stående rodd med stång
- Marklyft
- Ryggdrag med hantel
- Roddmaskin
- Latsmaskin (både chin- & pullup-tag om stången)
 
NU ska jag gå och sova - kram på er alla ♥
  
Keep up the godd mood


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0