Life isn't about waiting for the storm pass, it's about learning how to dance in the rain

Ja ni, livet är inte enkelt, men det är nog inte meningen heller. Vad vore livet utan lite utmaningar och hinder?
 
Sitter just nu och lyssnar på Yohios version av Himlen Är Oskyldigt blå (den är SÅ bra, nästan bättre än originalet tror jag) och fördriver tiden för läxorna. Förutom dom vill jag hinna med lite mer OTH, dagens portion av armhävningar och en ben/höftböjarstretch på ca 16 minuter från yogobe som jag hittade på youtube. Kan behövas efter dagens benpass, som för övrigt såg ut så här: 
 
Knäböj - 8x5
Benspark - 8x3
Höftlyft - 10x5
Liggande bencurl - 8x3
Raka marklyft - 10x5
Utfall - 10/benx5
Knäböj med upphopp - 8x5
 
Jag vilade ca 1 min mellan varje set och övning (standard) förutom i den sista övningen då jag vilade ca 30 s mellan seten för pulsens skull. Sedan brände baksidan riktigt gött i omklädningsrummet när jag böjde på benen efter skorna. Bara att hoppas på att vår idrottslärare inte planerat styrketräning, speciellt inte för ben, imorgon bitti på idrotten för det klarar jag nog inte av haha! 
 
Nej nu borde jag nog sätta igång med dikten tills imorgon samt läsa lite i biologi-boken.
Men först --> armhävningar!! Hoppas ni haft en bra dag! Glöm inte att kommentera, vill ha kommentarer! :D KRAMIS ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0