Mission accomplished

Jag klarade 22 km löpning på 5 dagar!!!!! *Stort smile*
 
Räknade precis ut gårdagens intervallpass i km då bandet räknade i miles och miles-per-hour. Resultatet blev 22,17-->22,32 km, beroende på hur mycket jag ska lita på iforms sträckräkning av lördagens utelöptur (tyckte den mätte konstigt, ena gången endast 5 km och andra gången 5,15 km??). Telefonen hittade inte gps:en heller.
 
Idag blir det en vilodag förutom Ida Wargs Utmaning såklart. Det inlägget kommer upp lite senare på bloggen. Kommer bli en tuff utmaning för mig som redan har träningsvärk i det området...
 
Nu ska jag iväg till stallet och pussa på min lilla häst och sedan ska jag faktiskt agera flitig student och sätta mig och plugga. Och en tidig kväll på det blir det nog, skönt! Hoppas ni haft en toppendag allihop!! Glöm inte att kommentera om det är någonting speciellt ni vill läsa om!!
 
KRAM ♥
 
 Min sötnöt ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0