1 Januari 2014

Ett nytt och bättre år, känns gött värre!
 
Heeej på er! Ska strax iväg och åka skridskor med bästa Leo om det nu finns någon is spolad och om uterinken är ledig haha man vet aldrig med det här varma vädret... men vi måste om vi ska klara idrottslektionen i nobelhallen utan att skämma ut oss haha! Kunde ha mina skridskor iallafall så det är ju ett +!
 
Har hunnit skriva mitt ett träningsschema över de kommande 4 veckorna och så ska jag ju börja tänka lite extra på kosten i år, så ska fixa lite med det. 2-4 gånger/månad får jag unna mig lite onyttigare saker, t.ex en fika, äta snabbmat, gå ut/dricka alkohol osv. Annars ska det vara "ren" mat och inget småätande. Och träningen ska vara mer målmedveten än under 2013 - inget träna "det jag känner för" utan det ska vara planerade pass och mycket mer konditionsträning än under 2013. Nu samarbetar ju benhinnorna och vaderna känns allt bättre så en hel del löpning verkar det kunna bli! Sprang 3 hela gånger på bandet förra veckan, varav 2 var dagarna efter varandra! Det blir man glad för!
 
Nu ska jag åka så vi skriver mer senare eller imorgon! KRAMIS ♥
 
 Glöm inte... ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0