Mysdag no 1

Idag har varit en riktig mysdag, faktiskt. Vaknade imorse när klockan ringde och så ringde mamma och väckte mig genom telefon (hade garanterat sovit vidare annars). Så jag gick upp och åt frukost i lugn och ro och gjorde iordning mig med gott om tid. Har nog sldrig varit uppe så tidigt på en skoldag som jag var idag, är brutalt ärlig. Så iväg till skolan, rätt chill dag innan allt dra igång och så fick jag träffa mina goa homies, som jag saknat dom!!
Gjorde iordning ett gott mellanmål när jag kom hem och satte på en film och mös där för mig själv. Så otroligt skönt sätt att varva ner på, ska börja göra det oftare! Sen så åkte jag iväg till gymmet. 50 minuter på bandet, varav de 30 mittersta bestod av blandade intervaller, och lite mage i slutet när jag väntade in pappa! Tror jag nådde milen på mätaren,även fast jag inte sprang hela den biten, så är nöjd! Kände dock av benen (vet inte riktigt om det var muskler/hinnor) vid olika tillfällen men då tänkte jag bara på hur jag sprang och att vara lätt på foten så gick det bättre. Ska inte springa förrän lördag/söndag så benen hinner allt vila nu! Distans - benstyrka - intervaller  de senaste dagarna, klart det sliter! Massa massage så är de redo för helgen.
 
Vilket tjat det blev av det där nu då. Summan av kardemumman har jag haft en bra dag, det var det jag ville få igenom! Har dessutom nästan bestämt balklänning med, ska bara åka och prova modellen en gång till så blir det beställning sen. Känns skönt att bocka av faktiskt. Nu ska jag hämta gott att äta och titta igenom dagens paradise. Läste nånstans att "karma is a bitch" today, kan ju bli kuuuuul !!
 
Kramar på er, hoppas er dag varit toppen! ♥
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0