1 februari 2014

Varför slår jag ALLTID in mitt facebook-lösenord till bloggen för? Hinner alltid skriva minst halva innan jag kommer på att det är fel jag slår in haha! Trött tjej.
 
Idag har jag varit duktig tycker jag. Gick upp innan 11 och så åt jag faktiskt frukost OCH pluggade MATTE. Har inte hänt att jag pluggat matte en lördag under hela läsåret tror jag, inna lunch dessutom. Har blivit sjuk eller nåt. Efter lunch gjorde jag gym-comeback och det gick superbra! Wihoo I'm back on track. Imorrn blir det joggingpass, måndag ben och tisdag löpning + bodybalance-pass. Träning är bland det bästa som finns helt ärligt. 
 
Får se vad som händer ikväll nudå. Kanske ska röja stan med bästi, eller så blir det hemmakväll (igen). Hopaps på det första hehe! Tänkte mest berätta att jag lever så ta hand om er! Kramis ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0