What doesn't kill you makes you stronger

De här två senaste dagarna har det varit väldigt mycket på gång för mig. Visserligen gillar jag att alltid ha något på gång, att alltid va på språng lixom men nu vart det lite för mycket. Somnade innan halv 12 igår lixom, då är det extreeeemt haha!
Vad gjorde jag då? Skola från 8 och sluta halv 3, åkte upp till stallet strax efter 3 efter lite käk. Var där i cirkusgurka 1,5 timme, brummade hem och bytte om, åkte iväg till gymmet och körde wargrun 2/3 för veckan (intervallerna). Var hemma strax efter 6 ochh 10 över 7 skulle jag vara borta på kulturskolan för 2 timmar dans. Började steka pannkakor 20 i... vart lite stressigt så att säga. Var så trött när jag kom hem halv 10 och så skulle jag tvätta håret, underbar timing jag har på mitt liv. Käkade lite och så däcka jag och mina onda ben. Ja, de gör ont efter jag sprungit men det blev allt lite bättre när jag dansade(?)... Men jag var så nöjd över löpningen ändå, för det var inte allt lika jobbigt som i tisdags!
Idag gjorde dock benen mer ont. Vi spela innebandy på idrotten och jag blev så sur för att benen börja värka efter en halvtimme. Så då fick jag snällt hålla mig nära hemmamål och inte göra några "anfall". Inte för att jag kan låta bli, men man försöker ju... 
I eftermiddags var jag på gitarrlektion nr 1 denna termin och jag tyckte det gick suuuper. Desamma med dagens gympass=ben=hatkärlek. Det kändes helt j***a rätt så på ren svenska. Men jag är ju så dum så jag tänker att jag kan dit lite senare och det gör ingenting. Kvart i 6 kommer jag på att de stänger 7 så får skynda mig som sjutton. Fick inte gå mina 10 minuter på bandet 10 i 7 när jag kört klart heller för då var banden avstängda... 
 
Nu har jag mest tagit det lugnt på kvällen, fick min choklad o hallon o vindruvor. Då är jag nöjd hihi! Men jag somnar seriöst i vilken minut som helst så det är nog dags att dejta lilla gosekudden. Stora fredagskramar från mig ♥
 
Fear
 
Everything?
 
PH; Underbara We♥it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0