140114

Om prick 4 månader fyller jag 19 bast!! (Herregud vad tiden går) Och igår var det 150 dagar/exakt 5 månader till studenten! Lite kul info såhär en vanlig tisdagskväll. Längtar så. Har precis tittat klart kvällens paradise. Detta är helt klart den roligaste och bästa veckan som varit hittills tror jag! 
Min dag har annars rullat på som vanligt. Skola & gym typ. Körde ett halvbra benpass. Knäböjen går verkligen inte - är så stel i vader/baksida lår/höftböjare, ah något av det - alla klarar dom som om det vore piece of cake. Men jag kan verkligen INTE. Om någon sitter på ett litet tips så skulle det vara guldvärt! 
 
Vill verkligen gå och lägga mig men jag är så nervös så jag kommer inte kunna somna. Imorgon står det nämligen elevlektion på schemat på idrotten, och jag är reserv ifall han som ska ha den inte kommer. OCH det skulle inte förvåna mig om han INTE kommer av den anledningen. Superbra då jag glömde kopiera upp papper till min lektion idag i skolan... Dock så tror jag att den (nervositeten) kommer förvinna när vi väl kommer igång, men det är just i början när jag ska förklara och visa som det kommer bli shakyshaky. Oh My God säger jag bara... 
 
Meeeeen jag få la försöka ändå. Kram & godnatt på er! ♥
 
Får sluta med detta, så jag får sova om nätterna och inte oroa mig över onödiga saker...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0