Helgen som gått

Har gått riktigt fort. Igår gjorde jag nästan ingenting. Jag vaknade sent och åkte till gymmet på eftermiddan. Gjorde wargrun 3/3 för veckan och så tog jag det lugnt resten av kvällen. Skulle egentligen ha gått ut men kände inte för det, mådde inte 100. Vilket visade sig idag, eftersom jag har åkt på en förkylning. Känner mig febervarm och har ont i halsen. KUL. Hoppas det går över till tisdag-onsdag för jag ska bannemej springa då! 
Sitter just nu och försöker göra lite mattetal, det går sådär. Men vid 4 kommer Leo och så ska vi plugga tillsammans så då kanske jag förstår lite mer. Hoppas jag iallafall. Lukten av kladdkaka gör det inte lättare att plugga direkt heller haha!
 
Nej ska fortsätta så jag kan unna mig en film ikväll. Kanske skriver lite senare igen. Kram på er! ♥
 
MUMS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0