There's always gonna be another mountain, I'm always gonna wanna make it move, always gonna be an uphill battle, somtimes you gotta have to lose

Hejsan hoppsan, har visst glömt bort bloggen hehe! Igår var jag så nervös så det var nog därför. Hade ju min elevlektion idag och det gick BRA. Inte 100 % nöjd, inte de andra heller hehe, men det var min lärare så då duger det för stunden. 
Vilodag idag (dog nästan på löpbandet igår) och det ska jag ta tillvara på. Stannade kvar i skolan nästan 1,5 timme för att räkna matte. Ska fortsätta med det ikväll så jag klarar provet på onsdag. Annars vet jag inte vad jag gör... Och så ska jag läsa barnbok (skolsak) och självklart paradise litte senare. 
 
Nu ville de att jag skulle åka och handla eller nåt, så ska pyyyyysa! Ha det bäst, kramis! ♥
 
don't need a prince‼️❌
 
Stay with me
 
Ive got this problem ops
PH; weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0