The land of broken dreams

Hejsan, och sorry för en utebliven uppdatering igår. Var i skolan som vanligt och på eftermiddan blev det en fika med min goa krisse. Och gym såklart - sprang nr 2 på Wargrun. Men det mådde inte mina benhinnor bra av. De har inte varit helt okej sen basketen i onsdags. # ledsentjejsomhatarsinabenhinnor. På kvällen blev det myskväll med familjen och vi såg på filmen Hur Många Kramar Finns Det I Världen. Så fin film! 
Var förresten skitkul att spela hockey på morgonen, tar tillbaka allt dumt jag kan ha sagt om den sporten haha! 
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska va med Leo ikväll men what to do right now? Vill gå på hockeyn i hallen nu när det är gratis och mot ett bra lag, men vill inte gå själv Så får se hur det blir med det. 
 
Men ni får ha en toppenkväll om det inte blir fler inlägg! KRAM 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0