Hatkärlekspass

Benen blev rejält genomkörda på gymmet idag. Banden gick varma hela tiden så det fick bli både uppvärmning och nedvarvning på cykeln (som jag avskyr verkligen). Så det blev mjölksyra redan innan jag satte igång ordentligt. Tummen upp, då är benen igång!
 
Idag blev övningarna följande:
 
- Bulgariska utfall med hantlar
- Sparkbakåtmaskin (vet seriöst inte om den har ett namn?)
- Benpress
- Bencurl
- Höftlyft
 
Hoppas på träningsvärk inatt/imorrn annars var det inte värt det! Jora men träningsvärk ska det bli när man har styrketränat är min åsikt hehe! Annars då? Käkade just, bananpannkisar och lite flingor, och strax ska jag hem till en govän tror jag! Sen blir det paradise ikväll, finalvecka nu det får man INTE MISSA! 
 
Har inget roliga att berätta så ni får ha en bra första-kväll-för-veckan! Kramisar ♥
 
<3
PH: Weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0