Förkylning go away

Idag mår jag inte bra, är seg, frusen och näsan gör ont... Ätit för mycket har jag också gjort, så nu mår jag dåligt för det... haha positiv jag låter. Har faktiskt varit rätt glad idag ändå, skrattat o hållt på. Precis som jag brukar. Det går inte en dag utan att jag skrattar. Ett gott tecken på att man inte "kraschat" tycker jag.
Blev en lång dag i skolan idag, ända till nästan 5. Kände att jag behövde gå på mattestödet och få rätsida på lite uppgifter. Klarar jag inte provet på onsdag vet jag inte vad jag gör... F i matte, mamma mia... Och innan det så hade jag dissekerat (?) en bläckfisk! Luktade svinäckligt och var bland det vidrigaste jag någonsin gjort. Ska även dissekera kräfta och fisk inom snar framtid tydligen. Råttan var frivillig som tur var, men alla andra verkar VILJA göra det ändå? Usch! Läser biologi för att jag vill bli sjukgymnast inte kirurg hallå!
 
Igår var jag lite halvnervös över hur wargrun challenge skulle se ut för veckan. Så här tänkte jag, vecka 1: Spurta 1 minut, spring 2 min, vecka 2: 1 min av varje ---> vecka 3: spurta 1 minut, spring 30 s. Och så fick jag se "nybörjarschemat" imorse, "Spring 2 min, gå 1 min x 30 min" och trodde det skulle bli samma för mig fast spurta/springa och fick lite ännu mer ont i magen. Men veckans schema för vana löpare var att springa 3 valfria löppass och göra ett visst antal reps av 3 styrkeövningar efteråt. Det kändes så roligt! MEN jag är SJUK. Så just ju känns det bara surt. Men what to do liksom? Vill inte skada mig så det är bara att vila bort alltihop. 
 
Just nu sitter jag och väntar på kvällens ph, semifinalveckans början kan man ju inte missa! Hoppas ni haft en bra start på veckan! Kramis ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0