Girls just wanna have fun

Asså den här veckan har än så länge varit den bästa på bra länge! Är så munter och glad hela tiden. Lite trött visserligen men ändå glad så det piggar upp! 
Det blev ingen elevlektion för mig idag, puh, och inte på fredag heller för då ska vi iväg till Nobelhallen. Om det inte blir inställt igen förstås. Blir kul hoppas jag! Så först på onsdag är det äntligen min tur att vara lärare, helt själv. Får ont i magen bara av att tänka på det. Fast det blir nog skoj bara jag slappnar av.
 
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska pallra mig iväg till gymmet. Ska egentligen springa MEN vi hade basket på idrotten idag och jag mosade mina benhinnor lite så det är ett big no-no. Så jag funderar på ett överkroppspass istället. Och imorrn är det fame så då blir det inget gym enligt min planering. Men jag är väldigt osäker på om jag kommer orka intervaller efter hockeyn på fredag så det vore ju bra att ta dom imorgon...men då kanske jag inte kan åka skridskor. Vilka i-landsproblem man kan ha?! Får se hur kroppen mår imorgon helt enkelt. Hade varit så lätt att ha intervallerna avklarade idag som jag hade planerat och köra överkropp imorrn eller på fredag, men jag vill inte få mer ont nu. I-landsproblem som sagt och jag behövde bara skriva av mig lite. 
 
Förresten, tycker inte ni också att det är hur mysigt som helst nu när snön verkligen kommit? För er som inte bor i trakten så har vi fått dryga decimetern idag och det är så fint att se på när man tittar ut. Och roligt hehe. Vill åka skidor i helgen, hoppas det går! 
 
Nu ska jag sätta fart så jag får någonting gjort. Hoppas ni också haft en härlig dag, kramisar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0