Jag vill ha dig som jag hade dig förut

Söndag och inte det minsta söndagsångest vilket känns så skönt. Vill ha vardag, den här helgen har varit så tråkig. Har ingen labb imorgon så min måndag blir ändå kortare än vanligt, inga fel det heller! 
 
Idag var vi iväg och åkte lite skidor. (Det var kul iallafall!!) Premiäråk för säsongen. Lite efterblivet kanske men snön kom rätt sent också eller hur? Dock så fick jag inte min sorts skidor för de frågade inte om jag ville ha nybörjare/medel/avancerad och jag visste inte att det fanns olika nivåer förrän efteråt. Vill ju inte åka nybörjarskida som inte funker ordentligt när jag vet att jag klarar av en avancerad lixom. Lite surt men sånt händer. Dessutom var det kramsnö, vilket inte är det bästa underlaget i en slalombacke men HELA "berget" var öppet vilket ges det tummen upp för! Nästa helg hoppas jag att vi kommer iväg uppåt värmland och testar på backarna där. Hovfjället, sunne, branäs - var ska vi testa först tycker ni?
 
Nu när jag kom hem har jag mest tagit det lugnt. Benen var lite möra så jag orka faktiskt inte pallra mig iväg till gymmet. Ska köra ben imorrn och löpning på tisdag så det är bäst de får vila. Har unnat mig 2 bitar av mammas kladdkaka, det är lyx det. Ska göra mig en smoothie oxå och slå på en film en stund. Sen blir det skönhetssömn för min del. 
 
Nu vill tydligen syrran ha denhär datorn, fattar inte varför hon inte kan ta den andra. Men ni får ha en fortsatt bra kväll ni med! KRAM ♥
 
SKIING-STYLE
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0