Long time no see

Nu glömde jag bort bloggen igen, det går bra nu...! Har inte hänt så mycket värt att berätta egentligen heller. Förkylningen har fortsatt sin bana men imorrn ska jag köra första riktiga passet sen i lördags (mina förkylningar håller ALLTID en vecka och går alltid igenom alla steg, det slår aldrig fel), vilket känns hur j***a bra som helst. Jag är den som tänker "vem är jag längre" när jag inte får träna. Blir så rastlös när jag inte får gå till gymmet lixom. I onsdags gjorde jag också detdär matteprovet som har legat och spökat ner min hjärna i några veckor. Skjuter mig om jag inte får godkänt denhär gången! Och så fick jag min STUDENTMÖSSA!!! Haha var så glad och taggad så var tvungen att hänga med elevrådskillarna bort och hämta dom, de skratta åt mig när jag tjata på dom (japp jag är otroligt envis) hihi. Kände mig otroligt viktig när jag kom där med kartongen... Bilder får ni när jag får tag på kamera. Och på kvällen drog jag med systeryster till nobelhallen för litte hockey. Det var skoj fastän det blev förlust. Tyckte de hade lite otur vid vissa tillfällen så kunde lika gärna blivit de som vunnit tycker jag (a). /nya hockeyexperten. 
Igår så fyllde min bästabästa Visis 19 bast så jag hamna hemma hos henne igårkväll med käk och tårta. Gött & skojsigt! 
 
Annnars har livet rullat på i vanlig ordning. Sova, käka, skola typ. Kommer inte ihåg annat iallafall så då är det väl inte värt att minnas... är det inte så man säger? Idag har jag haft den tråkigaste fredagen på länge, ingen som har tid att umgås med mig eller är hemma huhu. Tur det finns youtube och musik säger jag bara ♥ Menmen ibland kan det vara skönt att vara själv, så länge det inte blir bestående. 
 
Kram på er & ha en bra helg hörrni!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0