Ett gott skratt förlänger livet men tiden går fortare när man har roligt

Hej snyggingar, nu har jag precis landat i sängen efter en trött och lång dag. Det är alltid lika skönt när torsdagen är över. Tycker inte ni det också?

Idag var det första dagenn på fame (= dans + sång) vilket var superkul, men också lite jobbigt. Två låttexter att pränta in och två halva koreografier på 2 timmar. Men det kommer bli så kul att få dansa varje vecka och sen vara med och framträda. Det är liksom hela 7-8 år sedan jag slutade dansen på kulturskolan och har bara gjort enstaka danser sedan dess. Så jag är lite imponerad på mig själv. Ska börja gå på alla body balance-klasserna på gymmet också och stretcha så ofta jag kan. Ska locka fram den "smidiga" dansaren i mig igen. 
 
Nu sitter jag mest här och tycker det ska bli sjukt kul att åka skridskor imorrn. Trodde jag skulle känna fasa eller något, men nu känns det bara roligt. Jag tänker bjuda på mig själv, japp, bambi på hal is. Grejen är ju den att vi inte bara ska åka skridskor utan vi ska liksom spela hockey också. Haha skulle vi filma egentligen - vore kul att titta på i efterhand. Jag kommer inte kunna skjuta pucken ens haha! Äsch...går nog bra, blir skojsigt.
 
Nej, nu blire dejt med kudden. Kramisar på er! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0