Let's go crazy crazy crazy til' we see the sun, I know we've only met but let's pretend it's love

Tjenixen gott folk! Bra dag idag känner jag, redan helg imorgon ju, helt sjukt vad fort det går! En vecka kvar, sen lov och efter lovet är det inte många veckor kvar till nästa och efter påsklovet är det bara slutspurt som gäller. STUDENTEN NALKAS mina vänner! Endast 18 veckor kvar cirkusgurka hehehohohihihaha.
 
Idag har jag hunnit med gymmet, band + enkel styrka, och två timmar på kulturskolan. Ibland undrar jag hur jag orkar?! Imorrn ska jag ha dejt med bästavän och på kvällen blir det troligtvis någonting roligt eller plugg. Måste börja avhandlingen på uppsatsen som ska in på söndag 23.59 med (bara gjort inledningsdelen ännu). Japp nu är hon ännu nogrannare när vi ska skicka in på itslearning...
 
Idag förresten hade vi ju jobb/utbildijobb7utbildningsmässa idag på skolan. Blev bara snurrigare och snurrigare av allt det här. Ska söka så mycket som möjligt och sen välja det jag vill sen i augusti. Låter inte det som en bra plan? 
 
Nu börja min mage kurra, haha åt ju för en timme sen? Borde iallafall sova nu, så vi hörs när vi hörs, imorrn eller på lördag. Stora kramar från lilla mig ♥ PS, hur många tyckte Jeppe Johansson blev värdig vinnare av Paradise Hotel? Räkna inte med mig iallafall.
 
Längtar efter sommarn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0