Ibland måste man falla ner för att kunna klättra upp bättre och högre

Tjatja lääääget? (Min och min kompis Mattias hälsningsfras till varann)
 
Har ni gjort idag då? Jag har vänt på dygnet hela helgen = vaknat runt 12 och gått och lagt mig mellan 1 och 3. Varför? Vet inte... Så jag får erkänna att jag inte har gjort annat än ätit x 3 + gymmat idag haha! Och för en stund sen tog jag mig en skön hårtvätt med inpackning och nu ska jag strax ut och hjälpa pappa med bilen. Den fick för sig att den inte ville starta förut, medan den funka prima 10-11 igår kväll. Min lovlo ♥ 
Det känns helt sjukt att säga, fast skönt, jag har aldrig söndagsångest längre typ. Skolan känns inte så tung i år och det är bara kul att träffa alla kompisar där, så egentligen har jag inget emot att gå dit haha. Låter helt sinnes, men ändå äre sant! Kommer nog trots allt sakna skolan lite när vi slutar, just av den anledningen.  Och nu är det bara 144 dagar kvar...
 
Ha en bra kväll finisar och njut av livets goda stunder ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0