Dag 1 vecka 3

Hejsan hoppsan, haft en bra dag?
 
Det har jag haft och jag är på ganska så bra humör dessutom. Livet blir verkligen så mycket enklare när man rycker upp hakan och ser positivt på allt runtomkring. /"Poeten" 
Idag har jag varit hemma, i skolan, hemma, på gymmet och hemma igen. En ganska så normal dag. Fick reda på mitt betyg på biologiprovet, det blev ett C, och jag är jättenöjd eftersom jag gissade på det mesta. Hade även cad-redovisning som gick helt okej. Gjorde också klart planlösningen till mitt hus i designen. Och så har jag avklarat dag 1 på Wargrun Challenge! Det var inte långt ifrån blodsmak i munnen och magen vred sig några varv men jag är way to envis för att ge upp, som ni nog vet vid det här laget... Med andra ord har jag avklarat en hel del idag och kan därför gå och lägga mig nöjd! Inte alla dagar man kan det. 
 
Tänkte överraska min kropp och gå och lägga mig nu/alldeles strax och få någon timme extra sömn. Det vore nog en rätt fin idé, tycker ni inte?
 
Kram på er!
 
Mind matters, always
Ph; Weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0