Himlen hänger stjärnsvart och snön ligger blå och mörkret är så beckmörkt och stjärnorna så små

Hej på er! Haft bra dagar sen senast? Det har jag haft iallafall (tror jag hehe). Har inte gjort så mycket mer än att varit i skolan och på gymmet som vanligt. Igår hade vi dock "tjejkväll" på skolan. Det går ut på att vi bjuder dit tjejer som går i 9an och som intresserade av teknik/industri och så får de reda på mer om det. Jag är med för 3:e året och Visan för 2:a året och vi lärde dom lite CAD. Och så fick vi tårta, andra gången på 2 veckor för mig hehe. Äter aldrig tårta annars. Tur de inte var blyga i år så man kunde ta en stor bit hihi. Vart dock jättestressigt för mig innan. Jag åkte från gymmet tjugo i 5 och halv 6 skulle jag vara där, innan skulle jag hinna både tvätta håret och käka. Stackars min katarr-mage...
 
Idag gjorde jag detdär tråkiga religion-provet. Nu är det avklarat och jag hoppas på ett C iallafall. Ska inte ha under C i slutbetyg. Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Hade tänkt skriva lite på svenska-uppsatsen, men jag orkar helt enkelt inte. Och så har jag en känsla att vår lärare kommer att sätat igång en ny uppsatts imorrn buhuhu. Orkar inte, kämpakämpa de sista månaderna!! Ikväll är de paradisefinal oxå, wihoo, må bäste man&kvinna vinna! (det rimmade).
 
Just nu sitter jag och planerar på ett hemligt projekt som jag vill genomföra. Hoppas jag får med mig någon på det! Åh så kul det skulle vara! Hihi men hemligt som sagt, än så länge. Ni får ha en fin fortsatt kväll, det ska jag ha! KRAM ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0