Wargrun Challenge är äntligen här

Äntligen är #Wargrun igång! Är så taggad över de här 10 veckorna! Jag kommer köra versionen för "vana" löpare. = Att man joggar som uppvärmning och sen varierar mellan maxfart och normalfart istället för att gå som uppvärmning och sedan variera mellan normalfart och gång. För det senare känns aningen för lätt och jag vill utmana mig lite, för det är ju vad det hela egentligen går ut på! Jag ska springa mitt egna "göteborgsvarv" här hemma i Karlskoga på samma sträcka och samma dag, eftersom jag inte kan anmäla mig dit. Det är mitt mål - 2,1 km i sträck i maj!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0