Happy new year, may we all have a vision now and then

Jahopp, nyårsafton... Känns som om vi typ längtade efter år 2011 nyss. Och allt snack om att jorden går under 2012, tror ju inte det händer men ska vara vaken och se iallafall. Skulle vilja se filmen 2012, är efter har inte sett den än, men får inte tag på den. Synd.
Igår bowlade vi bara en timme så mamma och pappa hann knappt börja se filmen de skulle se, så vi missade bara ett några minuter. Jägarna 2 var det och jag tyckte den var bra. Ska se ettan också, men tycker alltid tvåan är bäst när jag sett den först haha! Sedan såg jag några avsnitt av Elsas Värld, så nu är jag med i handlingen.
Idag har jag varit på stan, vi handlade mat tills ikväll och jag hittade lite kläder:
         
Halsduk - Lindex (75:- tror jag) Den är ljusare i verkligheten.
Jeans - H&M (299:-)

Köpte även en mörkblå stickad tunika som ligger i påsen men den vart för stor så ska byta den! Bytte även skärpet jag köpte häromdan, har använt det en gång och det gick sönder. Det blev ett likadant så orkar inte visa!

                                                                  Hörs senare idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0