Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt, jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt

Godkvällens damer och herrar! Har inte så mycket roligt att komma med, sitter just nu och laddar över bilder från kameran till usb:er. Går ganska hyfsat, kameran var full (flera hundra bilder) när jag började och nu är det bara två envisa bilder, som inte vill raderas, kvar och två långa videor som tar hundra år på sig. Är jättetrött - MÅSTE sova. Blir piggare när jag tänker på att jag inte har några lektioner på hela förmiddan imorrn (kemi & svenska). Vi ska nämligen titta på alla treors projektarbeten och får därmed gå runt hur vi vill på hela skolan, soft! Blir nog litte spännande också. Funderar på att gå till frisörerna, några där tar nämligen hål i örat på folk, är jättesugen på något uppe på örat (om ni fattar hur jag menar)... vi får se hur det blir med det. Nä nu är en video klar, ska fixa med en andra nu.

Ha det gött! KRAMAR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0