Första skoldagen √

Ja och så var den igång igen, skolan, sommarlovet bara rann iväg. Men så är det när man jobbar halva. Egentligen, ifall man tänker efter så är det rätt positivt att få struktur på dagarna igen, speciellt när man helt vänt på dygnet som jag, men den tunga känslan av att lägga sig sent på grund av mycket läxor och gå upp tidigt för tidiga lektioner väger upp ganska mycket. Imorrn blir det upp klockan 6, börjar 8 med en dryg timme med fysik. Fy bubblan alltså! Hatar ogillar starkt fysiken!!
Idag var det inte ens värt att kalla för skoldag eftersom vi i vår klass var inte ens där en timme, då vi slutar innan 1 på måndagar och lektionerna skulle tas upp efter klockan 1. Plus att all info vi fick kunde vi ha fått på posten. Men varför skulle vi få slippa?! Är glad över att jag går i den klassen jag går i iallafall, gillar er starkt!
 
Nej nu ska jag nog trilla in, godnatt på er! ♥
 
 
5 av 17 ur klassen, gillar er galet mycket!
Hej bästavän! En av dom iaf.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0