I'm gonna go back, back, back to school again, oh oh I gonna go, back to school, again

Hej finisar!
Idag har varit en tuff dag på alla sätt. En riktigt seg dag i skolan, har varit på en jobbintervju och blivit ett nervvrak, tagit tre hål i öronen (AJ!) och dessutom är jag jättesur på att h&m gör så att det tar tre ***** dagar att sätta in 200 spänn på mitt kort. Skulle ha bett om att få dom kontant direkt. Har kvar 3 hela svenska riksdaler totalt (utanför sparkontot), känns JÄTTEbra. Dessutom har jag kämpat hela kvällen med matteläxan, den vägrar komma överens med mig. Så därför ska jag nu ta och packa väskan, tvätta av sminket, krypa till sängs och vakna upp till en mycket bättre dag. Imorgon börjar det nya livet, stenhård träning och begränsat med ätbart. Människoplågeri.
 
Godnatt folket vi hörs imorgon!
 
Bilder på mina nya öronbesmyckningar.
Här gjorde det ondast!
 
Underbart vackra mobilbilder är min melodi.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0