Lycklig

Åhh är så glad nu! Hade egentligen tänkt klaga på vädret lite då det inte regnade alls när jag stod och väntade på bussen men börjar när vi sitter på den, och börjar hällregna när jag ska gå hem och slutar när jag kommer innanför dörren. Men detdär är som bortblåst nu! För jag ska på intervju 2 för McDonald's, och är så sjukt glad. Jag sa igår att jag hurrar om jag går vidare och ja nu känns det som en vinst bara att ha gjort det. Kan inte beskriva känslan i ord riktigt men det känns riktigt riktigt bra!! Bara att hoppas att måndag är en bra dag för mig.
 
Men annars då? Är hemma från en riktigt seg dag i skolan, höll på att somna på engelskan (inte alls bra). Snackade bort 20 min av idrotten med Vi, då vår idrottslärare var ovanligt pratsjuk. Efter det höll vi igång i ca 20 min och så säger han att vi får sluta om vi vill, en halvtimme tidigare än vi skulle. Det hade varit toppen om det inte varit så att vår rast efteråt var en halvtimme den också, så vi satt och väntade en hel timme på en info-lektion på 15-20 minuter. Så ovärd tid, hade sluppit bli blöt om jag varit hemma då! Fast det gör inget är så glad nu så ingenting kan göra mig på dåligt humör!
 
Nu ska jag ta tag i livet, sitter just nu och proppar i mig läkerol mot min lite onda hals (enda som hjälper) och dricker varm choklad. Ska uppdatera hemsidan (bellasignora.n.nu ni vet) med lite bilder och så ska jag tömma den andra datorn. Och ikväll blir det ett zumbapass! Blir fint det!
 
Ha det fint tills ikväll :)
 
 
 Mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0