10. Favoritfilmer

Oj, den här var svår. Jag älskar både alla Disney-filmer och Astrid Lindgren filmer. Och jag fullkomligt dyrkar Harry Potter och Narnia. Men om vi tar några mer seriösa väldigt bra filmer (enligt mig) får det nog bli...

* A cinderella story

* Sweet Home Alabama

* The holiday

* På smällen

* New year's eve

* 27 dresses

* Wild child

* Marley och jag

* Titanic

* Life as we know it

* P.S. I love you

* The devil wears prada

* Letters to juliet

* Mamma mia

* The ugly truth

* Dear John

* Killers

* Herbie fulltankad

+ 100 till jag inte minns namnet på. Typiska tjejfilmer. Jag tror nog att jag gillar romantiska komedier och mysigare fantasy-filmer mest! 

Superfilmer nu när det snart är jul och nyår!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0