15. Mitt drömhus

Jag har i typ hela mitt liv  gått runt och tjatat om att jag vill bo i ett sutteränghus. Ni vet, ett sånt som har 2 våningar på framsidan och en på baksidan och det ligger mot en häll eller så. Men just nu har jag ingen aning om hur jag vill att det ska vara eller se ut. Jag är ganska så föränderlig av mig, tröttnar lätt på saker och vill testa nytt. Men okej, huset ska vara stort och ljust men inte ha några stora glasrutor utåt, för det är fult tycker jag, och så ska det vara två våningar så man kan smyga undan när man vill vara ifred haha. 
För tillfället är min drömbostad en lägenhet på Södermalm i Stockholm som jag ska inreda precis som jag vill. Älskar shabby-chic stilen, den enklare dock annars blir det lite överdrivet.Detta är en stor dröm som ska uppfyllas i den närmsta framtiden!
 
Lite inspration
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0