24. Min högsta dröm

Min högsta dröm är att få leva ett långt och lyckligt liv. Kort sagt. Långt sagt: För det första SKA jag bli 100 år! Men så vill jag också uppleva nya händelser, testa nya saker, träffa nya människor och verkligen övervinna rädslan för det nya. Jag vill skaffa mig ett yrke/jobb som jag trivs med, leva med en man som jag verkligen älskar, ha 2-3 barn med honom och bo med dem i en stor villa med hund (och katt) och köra en Volvo. Typiskt svenskt, men det är då det blir nostalgiskt, idylliskt och gulligt på något sätt. Tycker inte ni det?
 
Vääääldigt ny bild, glad tjej verkar jag ha varit iallafall!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0