25. Något/någon jag saknar

Något jag saknar väldigt mycket över allt annat är Knutsbolstiden. Perioden när jag var mellan 8 och 12 år, och var ständigt i ridskolestallet med alla kompisar och verkligen hade kul. Men generellt så saknar jag alla människor som jag mött och inte hållit kontakten med, och alla djur som någon gång befunnit sig i vår familj. Jag saknar även stunder då jag har varit väldigt glad, såsom Karlskoga Lucia 2011-tiden med alla goa människor, konfalägret 2010, mysiga resor med familjen... ja listan kan göras lång. Man saknar det mesta man minns från sitt förflutna, tror jag. Man kommer ihåg det bästa främst!
 
25044_472584009445570_96014082_n_large
(bild; weheartit.com)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0