3. Kärlek för mig

 
 
 
 
 
Kärlek för mig är de människor jag har omkring mig. I stora drag. Min familj, släkt, pojkvän, hans familj, vännerna, min häst Lysa. Om jag ska koncentrera mig på just individer. Har stor kärlek till mycket saker också haha. Men det är nog de som får mig att må bra varje dag, gör mig glad och lycklig, får mig att skratta, och gör mitt liv värt och leva, som är min störst källa på kärlek. Många pussar & kramar till er! ♥ 
Det här var en svår nöt att knäcka, svårt komma på svar överhuvudtaget, för man går inte runt och tänker på vad som är kärlek för en själv. Det är egentligen helt självklart, om man tänker efter, men så svårt att få ner i skrift. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0