4. Saker jag vill göra innan jag fyller 30

Det är svårt att skriva ner exakt varje sak jag vill göra innan jag fyller 30. Jag vet bara att jag vill göra ALLT. När jag blir 30 ska jag liksom ha gjort det mesta, allt därefter ska bara vara en bonus liksom.
 
Kör en liten before my 30th birthday-lista på detta.
 
- Framför allt, ta STUDENTEN. Längtar så nu efter halva gymnasietiden har gått. Vi ska skapa minnen för livet!
 
- Skaffa min första lägenhet på Söder i Stockholm och inreda den helt själv. Det är helt klart en dröm.
 
- "Hitta" mitt drömjobb eller yrke och trivas.
 
- Skaffa familj. Man och i alla fall 1 barn hittills.
 
- Resa runt hela jordklotet. Äta kinamat i Kina, dyka i Australiens Barriärrev, shoppa i Tokyo, gå vilse i New York, gå in i pyramiderna i Egypten, åka högst upp i Eiffeltornet, ta kort bakom Hollywood-skylten i Los Angelse. Ni förstår vad jag menar. Vill se ALLT!
 
- Bott och jobbat i ett annat land. Helst England. Har någon slags förkärlek till det landet. 
 
Egentligen skulle den här listan kunna göras hur lång som helst, men kort så kan jag säga att det här är vad jag vill hinna göra innan jag når 30-årskrisen. T.ex. så vill jag testa på många jobb innan jag hittar rätt, och vem vet om jag hamnar i Stockholm när jag blir vuxen. Allt kan ju förändras, för man ändrar sig ju hela tiden, men det här vet jag att jag vill göra. Jag ångrar hellre något dumt jag gjort, än något jag inte men borde ha gjort. 
 
KRAMAR ♥
 
(bild från weheartit.com)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0