6. Låtar jag blir glad av

 
 
 
 
Det rent av outhärdliga med just den här dagen/punkten/utmaningen är att man alltid kommer på de bästa svaren (låtarna i det här fallet) efteråt, aldrig när man ska komma på dem. Väldigt irriterande ibland. men här kommer några av mina glada låtar, oftast bär de på ett glatt eller lyckligt minne.
 
* Break Your heart - Taio Cruz
* Jump - Van Halen 
* I don't wanna miss a thing - Aerosmith 
* Invisible touch - Genesis 
* Var du än går - Stiftelsen
* Den blomstertid nu kommer (hahaha jag vet vad ni tänker nu, men så äre sorgligt nog!)
* Nästan alla jullåtar!
 
Orkar inte komma på fler, mitt huvud är för trött efter att ha jobbat och slitit hela kvällen med uf-företagande. men nu är jag nästan redo för julförsäljningen i Marieberg på lördag. Så har ni planerat en tripp dit då, kom gärna förbi en stund och ta er en titt! Välkomna! Blir möjligen försäljning på julmarknaden på Berget i Degerfors på söndag också, ni är så välkomna dit med! Hoppas vi ses i helgen!
 
Kram & godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0