7. Framtidsplaner

Detta känns som utmaning 4 over again. Det handlade ju om framtid det också. Men vi gör så här, jag skriver lite mer specifikt vad jag vill göra i framtiden. Det blir bra det!
 
* Jag vill jobba i olika länder (typ au pair i USA, skidlärare för barn i Schweiz osv...).
 
* När jag flyttar hemifrån blir det till en lägenhet på Söder i Stockholm.
 
* Jag ska göra en roadtrip på 3 veckor genom hela USA efter studenten.
 
* Jag ska skriva en hel novell.
 
* Jag ska starta eget företag, ett café.
 
* Jag ska lära mig prata flytande engelska.
 
* Jag ska lära mig buktala.
 
* Jag ska lära mig spela gitarr ordentligt.
 
* Jag ska skriva en egen låt.
 
Ja, man kan väl få drömma lite... Det här är vad jag kom på, på kortast möjliga tid. Skriver utmaning 8 strax!!
 
KRAM
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0