8. En person jag vill träffa

Inget svårt val alls! Min absoluta favoritperson att träffa (förutom alla nära och kära jag har) är helt klart J.K. Rowling! Jag såg en gång ett jättelångt repotage (vet inte vad det heter på film) om henne och hennes liv på extramaterialet till en Harry Potter-film. En intressantare och mer inspirerande person känner inte jag till. Tänk dig att hon hade en delvis hård uppväxt, blir en ensamstående mamma senare i livet och sätter sig och skriver en best-seller på kafé-servetter för att få pengar till sig och sin lilla dotter. Grym kvinna säger jag bara! Sen att hon har skrivit sjukt underbara böcker och gjort grunden för grymma filmer är också en stor del till mitt val.
 
          
(bilder, google.com)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0