Dag 20. 10 hissar och 10 dissar

 Hissar

1. Alla mina vänner, min familj & släkt och min pojkvän & hans familj. Like them very much.
2. Grey's Anatomy
3. Åka slalom tidigt på morgonen i orörd snö.
4. Astrid Lindgren-filmer. JA, jag är rätt barnslig utav mig...
5. Att det verkar bli en vit jul i år.
6. Fina citat.
7. Mysiga filmer, som kan kopplas till jul och nyår.
8. Träning i alla former.
9. Jag åker till London om exakt 12 dagar
10. Att vi gick på jullov idag
 
Dissar
 
1. Att man klippt i tomtens verkstad på julafton. Det är ju det bästa av allt!
2. Folk som dömer en på andras åsikter/ innan de lärt känna en.
3. När man bestämt att göra något med någon och den ställer in i sista sekund. That besvikelse...
4. Folk som skryter högt och vitt offentligt.
5. Vår skola, alldeles för nytt och stort.
6. Sci-fi-filmer
7. Att jullovet endast är 2,5 veckor i år
8. Att skol-busskortet slutar fungera redan 7 på kvällen, borde vara 10 eller nåt.
9. Sprutor. Usch usch usch!!!!!
10. Pressen på att hinna klart med julklappsinköp precis innan jul.
 
Haha, en del saker var bara såna som dök upp i huvudet för stunden, finns nog andra saker som jag gillar mer än en del på den ena listan och saker som jag ogillar mer än vissa på den andra listan. Men ahja, här fick ni en del iallafall!
 
Gammal bild, har ingen ny för tillfället.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0