God Jul

Hoppas verkligen att ni alla har haft en riktigt god jul. Nu är vi nästan en timme inne på juldgen, de "engelsktalandes julafton" för oss svenskar, julafton går alltid lika fort varje år. Jag har haft en jättebra dag idag iallafall. Fick superfina julklappar och dessutom pengar till London och den klippta versionen av Kalle Anka var faktiskt inte så hemsk trots allt. Fast jag saknade allt mamma-dockorna!
Iallafall, idag gick jag upp klockan 6 för och fira syster, efter 4 timmars sömn, och sen så var vi i stallet för julmys halv 8, så jag har varit väldigt trött hela dagen idag. Somnade nästan tittandes på Kalle Anka och DÅ är det fel. Vi i familjen var uppe hos mormor som vanligt med morbror och familj och åt julmat och hade det trevligt fram till klockan 7-halv 8 ungefär. Sen åkte vi hem och myste framför Rumor Has It och Grey's Anatomy. Inga fel. Min julafton har varit toppen!
 
Nu har jag varit uppe i drygt 20 timmar med 4 timmars sömn innan så det är definitivt dags för mig att sussa. Vi hörs i morgon finisar! God jul igen! KRAM
 
Bild lånad från; www.deviantart.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0