De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.

Hejsanhoppsan! Sen uppdatering idag med. Skyller på att jag varit orkeslös ända sedan jag kom hem vid tjugo över 5. Ja, ni läste rätt, tjugo över 5, fast jag slutade tjugo över 3. Katastrof. Satt och väntade jättelänge på en buss som inte skulle vara alltför full, sedan när jag kommit på en och kommer vid lasarettet upptäcker jag att mina vantar är borta. Det var bara att kliva av och GÅ tillbaka, för naturligtvis åkte båda bussarna, som gick dit ner, förbi alldeles innan. Gick till skolan och sedan busstation, hittade inga vantar, fick åka hem utan dom. Lite ledsen tjej. Men de ligger säkert i skåpet, blir inte förvånad isåfall!

Har världens huvudvärk och halsen är helt igensvullen så nu ska jag gå och sova bort alltihop, skola 8 - tio i 4 imorrn, jippie! Vi hörs mer imorgon, har inget intressant och säga!


Var precis sådär "pigg" i eftermiddags, leendet var ansträngt.

                                   Ha det gott och sov gott, kramisar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0