Och alla drömmar vi har drömt , det vackra som vi nästan glömt, finns kvar och vi kan inte längre ljuga

God eftermiddag på er! Fredag idag, något roligt som händer? Själv ska jag bara mysa tror jag då vi ska neråt i landet imorgon, till Mariestad närmare bestämt. Och då vill inte jag vara trött!
Idag gjorde jag löp-premiär för i år, 1.8 km blev det bara, men är nöjd med tanke på att jag inte har sprungit sedan i oktober/november och har sjukt dålig kondis. Dock så vände det sig i magen i slutet, men jag är född envis och ger inte upp i första taget.
Fick precis reda på att filmen syrmin skulle se på bio inte funkade idag heller, så hon och hennes kompis betämmer sig för attt se filmen JAG VILL SE. Kul jul för henne, hinner ju inte ner dit på 3 minuter. Ahja that's life.

Ha det bra! Kramisar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0