19:52

Tjena fiskfena!
Jag som försöker vara vitsig och byta ut mittbena... lyckades inte så bra där känner jag.

Jobbig dag idag, skola i 7 timmar, inklusive idrott och sedan ner på kör efteråt. Gick på bussen efter skolan och satt där ett tag men bestämde mig sedan för att gå av och gå ner till kulturskolan (visste inte om det var kör eller inte) och så åker bussen direkt efter jag gått av, har en väldans tur ibland + vi hade kör också.
Hade mina första lektioner i skolans nybyggda lokaler, man får sittsmak efter en halvtimme i stolarna och ont i ryggen av ryggstödet på dem. Men ska inte klaga för det var väldigt fräscht och man slipper gå runt hela skolan nu. Vi fick nytt (och bättre) schema den här terminen också, om någon nu bryr sig.
Har precis kollat bloggar, facebook och busstider och ätit. Ska strax gå och göra mina älskade läxor i fysik och matte, tredje matteläxan den här veckan och vi började igår!

Har ingen träningsvärk efter zumban igår iallafall, wihoo positivt! Och ska skynda mig med läxorna för imorrn ska Blue Water High-skivorna in </3. Måste se klart dem.

 Jag idag fast med strumpor, tror dock inte det syns..

 .....

 ♥♥♥♥♥♥♥♥

 Nya låtar från kören, bl.a. the rose (med westlife tror jag). Vi planerar schlagerkonserter i vår.

Fin låt jag hittade på en blogg: http://www.youtube.com/watch?v=tldhkGMysQ0 Kent - Utan dina andetag

Kramar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0