Dag 1.

Hej på er! Känner att det här blir tråkigt innan jag ens börjar, men ska fullfölja hela listan.

Ja ni som inte känner mig kanske undrar vem det är som sitter bakom skärmen och skriver. Mitt namn är Anna Hagelin och jag är 16 snart 17 år. Har ridit i 10 år och älskar min häst mer än mest. Så håller till mycket i stallet. Annars sjunger jag på Kulturskolan, i kör, och jag håller på att lära mig spela gitarr här hemma. Jag bor med med mina föräldrar och en lillasyster i södra delen av den lilla staden Karlskoga i sydöstra Värmland. Tycker om att skratta och skämta, sjunga, rida, träna, va med folk. Blir lätt rastlös, tycker inte om att sitta still. Är tävlingsmänniska, kan tävla i allt, men är inte en dålig förlorare. Hatar orättvisor och folk som är elaka med mening. Tycker om tacos, pizza, pannkakor, men äter inte godis, glass eller fikabröd. Ja där har ni mig!

Ha det bra! Kram ♥

Update: Datumen krånglade, så det blev i fel ordning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0