Du är molnet på min himmel

Klockan är knappt halv 4 och jag är redan helt slut! Idag var det sista dagen på jobbet hos kommunen och jag och två till hade inget speciellt att göra, så vi fick i uppdrag att handla dricka och annat fika och sånt som vi kunde ha till fikat senare. Sedan såg vi på lite bildspel från de här veckorna och jag cyklade och mötte syster som kom med vår visp-burk (man skakar grädden i den så det blir fluff) och så spelade vi entreprenör-jeopardy. Vi vann såklart och jag bidrog med 200 eller 300, lite stolt!

När vi slutade följde jag med Hanna hem till henne och hämtade smyckestillbehören, eftersom hon ska bort har jag det hemma hos mig sålänge. Har nog aldrig gått så långt, så snabbt, i sån värme och med converse någon gång. Men motion var det allt!

Kom hem tjugo, kvart i 3 och har ätit lite mat. Nu sticker jag upp till stallet! Vi hörs senare mina vänner!

 Min finaste! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0