Femte Juli Tvåtusentolv

Nästsista dagen på feriepraktiken idag. Karlskogatidningen och Karlskoga TV var på besök men naturligtvis kom ingen av dem fram till oss = vår gratis reklam rök sin kos! Annars har det varit en bra dag idag, Emlan & jag red ner till sjön med våra hästar och vi fick äntligen ner Prillan i vattnet - sjukt kul! Och Lisa bada på som vanligt, "inga bekymmer, man är lycklig var dag" typ. Sen så har jag övningskört lite idag och bakat en hallontryffelpaj nu ikväll till alla sommarföretagare tills imorrn, hoppashoppas den smakar bra! Den luktade hur gott som helst iallafall. Idag avslutades i soffan med jordgubbar och Hawaii Five-O på TV. Lycka!
 
Går och sover med ett leende på läpparna... ha det bra finisar! ♥
 
 Startade förresten en profil på iform.se så nu ska det bannemej bli träna av! Och Emelie om du läser detta: Måndag = springtur!!!
 


Kommentarer
Emelie

Vet inte om jag kan på måndag, eller har jag sagt det ? :)

Svar: Sa det på skämt? :)
Anna Hagelin

2012-07-07 @ 23:49:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0