Ai se eu te pego

Hellu finisar! Dålig update på grund av att jag inte har varit hemma så mycket. Igår var det som sagt studentfirande i lilla Karlskoga och det kändes som om man såg halva befolkningen nere på stan (och det var nog sant oxå!). Jag sjöng min lilla trudelutt och så och fick vara där under hela "ceremonin". Det var sjukt kul att vara med på och jag längtar tills om 2 år!!!! Kom på en smart sak - på kga's hemsida kan man se datumen för detta års och nästa läsårs första & sista datum. Alltså kan jag nästa läsår se datumen för läsåret därefter (mitt sista) och se vilket datum jag tar studenten! Hur fräckt som helst, kan ju börja räkna ner och grejer! Så gick jag och Kristin (som kom när alla hade sprungit ut) ner mot torget och såg bregårn och idrottsgymnasiet åka omkring med sin flak och väntade på att bergslag skulle komma (sist men inte minst liksom) tillsammans med Vi och Thanh som vi sprang på. Drygt en och en halv timme gick jag och Kristin till Max och under tiden innan hann jag få öl på mig, blev kallad snygg av en full student och jag var tillfälligt lomhörd efter studentcermonin uppe på kupolen och flakrundan på stan.
På kvällen hamnade jag ockå i sällskap med Krfistin och vi hamnade lite överallt kan jag väl säga!
Idag vaknade jag vid 11 och har inte gjort något annat idag än varit i Degerfors. Käkade på Degernäs Herrgård med zumba-damerna för vi skulle senare dansa zumba under mittpausen i Degerfors-Hammarby-matchen. Sjukt kul, dock tråkigt att Dfs förlorade 1-3! När den var slut tog jag bussen hem och nu på kvällen har jag sett filmen 50-50.

Detta kanske låter tråkigt, men jag har haft de bästa 3 första sommarlovdagarna jag kunnat få, gillar livet!

Säger godnatt på förhand, bloggar nog inget mer idag! KRAM ♥

 
Vår ("nya och fina") skola har ingen aula förstår ni så Berglags studenter "springer" ut från fina Kupolen, fint ställe detdär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0