For your eyes only, only for you, you see what no one else can see, and now I'm breaking free, for your eyes only, only for you

Hej på er! Kom precis hem och ska alldeles strax sticka igen, till Örebro med mina fina tjejer! Blir toppen, ska försöka hitta en skolavslutningsklänning till Vi och så. Har haft en hyfsat normal dag idag, hade ett kemislutprov och en redovisning och så fick jag reda på resultaten på svenska och engelska nationella, C (vg) på svenskan och mitt emellan D (g+) och C på engelskan, är supernöjd! Nu ska jag sleva i mig yoghurten och  skriva det sista på min 20 grejor långa lista och springa upp till Degerforsvägen och möta bussen. Ha en fin eftermiddag för det ska jag ha! ♥

 Mina finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0