Friday I'm in love

Fredagkväll var det ja! Drog en tacos med familjen och sen drog jag några avsnitt "Sex and the city", från min nya box med alla 6 säsonger i som kom idag. Pappa fick sms igår från posten att de postat det (beställde i måndags)och mamma sa att då kommer den nästa vecka någongång för att det tar flera arbetsdagar ni vet. Den kom IDAG! Lycklig! Efter det och fram till nyss såg jag klart på filmen "A cinderella story" (med hilary duff & chad michael murray) som jag började på i eftermiddags. Gulligaste filmen någonsin!!!!!Ny favorit tror jag faktiskt och det är inte illa...

Nej nu ska jag möta sängen, blir en tidig tripp till k-hamn imorrn, ska handla material till mina och hannas smycken. Gillar inte regn, men det är mysigt att somna till ljudet av det. (Det regnar nu) Har regnat ända sedan i eftermiddags, började när jag cyklade upp till stallet - otur?

 Godnatt allihop! Sov gott.

 
 Mums!!
 
 Orkar inte vrida på bilden just nu.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0