I have a dream, a song to sing, to help me cope with anthing, if you see the wonder of a fairytale, you can take the future, even if you fail

I believe in angels, something good in everything I see, I believe in angels, when I now the time is right for me, I'll cross the stream - I have a dream!

Har just avslutat min kväll med att käka vindruvor och se en dryg timme på Mamma Mia, mer orkar jag inte. Nu blir det sängen, behöver verkligen min skönhetssömn till skolavslutningen till veckan + att jag har massor planerat att göra i helgen!! Blir toppen :')) avslöjar mer imorgon och så lägger jag upp på mina fynd från idag i Örebro - ska aldrig mer shoppa på tvåtimmars begränsning någon mer gång, det går inte!

Nu ska jag läsa lite bloggar snabbt och göra mina situps som jag lovade på fb och sen sova! Godnatt ♥

 
1 juni idag också! (om det finns någon som inte noterat den lilla detaljen än)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0