Låt ingen eller ingenting hindra dig att nå dina mål

 
Känner mig på konstigt humör idag. I huvudet så planerar jag för fullt för dagen och vill göra allt möjligt. Men kroppen vill inte, känner mig tom och trött. Sov ioförsig 5 timmar inatt men ändå. Det kommer bli att jag kommer hem från jobbet, ser en film i soffan, solar en stund, åker till stallet och kanske övningskör lite. Men jag ska bannemej dra mig ut på en springtur när jag kommer hem och sen äta ute i solen. Blir finfint! Måste verkligen göra upp ett träningsschema nu. Har hört att det tar 7 veckor för att vänja sig vid något nytt så det är väl därför jag oftast inte fullföljer dom. Men jag måste träna! Börjar nästa vecka - det är ett mål!
 
Hörs senare! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0