Måndag

Måndag, första dagen på veckan och jag börjar den med väldigt blandade känslor. Dagen började super nere på campus alfred nobel med alla andra sommarföretagare. Vi fick massa info och gjorde massa gruppövningar typ. Det var faktiskt rätt kul och det blev ju bara bättre av att alla var så snälla också! Fick mig en del skratt kan jag väl säga! Verkligen helgoa!
När jag slutade där var det meningen att jag skulle till öret direkt, men så blev det inte så jag drog hem och käka och fick skjuts ner en bit till station en stund senare av pappa istället. Åkte in mot Örebro vid halv 3 och kom hem för en timme sen ungefär! Vi har missat 2 bussar totalt under kvällen så det blev inte så bra, först från mariebberg och sedan den hem till karlskoga. Var lite sur där ett tag, men det är ett i-landsproblem det där med att missa bussar. Finns folk som har det sjukt mycket sämre. Nu börjar mitt samvete krypa av någon konstig anledning haha, tror jag behöver sova!
Fyndade 3 fina och billiga plagg idag iallafall, sparar mina pengar till Stockholm och Göteborg, så idag blev bara en slags inspirationsrunda inför de resorna. Hindrade mig själv från att handla fast jag behöver saker, hur det kan bli. Ni får bilder imorgon för nu ska jag bege mig mot duschen och sängen!

Ha det fint, vi hörs imorgon någon gång! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0